dimanche 8 mai 2011

Color Workshop / Atelier couleurs

I just came back from an intensive color workshop I gave to a group of teachers in textile. I brought my suitcase, containing more than 1000 fabrics that I spread on 7 tables. The participants chose from the stacks to fulfill the "assignements": transparencies, color suites, color wheel discoveries, inspiration, etc.


Je reviens d'un stage intensif sur la couleur que je viens de donner à un groupe d'enseignantes textiles. J'avais apporté ma valise contenant plus de 1000 tissus que j'ai étalés sur 7 tables. Les participants choisissent parmi les tissus de quoi mener à bien les "devoirs": transparences, dégradés, propriétés de la roue des couleurs, inspiration, etc.







Enregistrer un commentaire

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.