vendredi 22 juillet 2011

Trying my best!...





... to make macarons for my husband's birthday tomorrow! Only showing the better looking ones! I guess I'm going to give up liquid food coloring in favor of powder, it should work better! (This is only the ninth time I try making macarons, so I still have a few years in front of my to try and reach perfection!) But one thing is certain, tomorrow they'll be delicious!!


Je fais de mon mieux pour faire des macarons pour l'anniversaire de mon mari demain! Je ne montre que les plus réussis! Je pense que je vais définitivement abandonner le colorant alimentaire liquide en faveur de la poudre, ça devrait marcher mieux! (Ce n'est que la neuvième fois que j'essaye de faire des macarons, alors j'ai encore des années d'essai devant moi pour essayer d'atteindre la perfection!) Mais une chose est certaine, demain, ils seront délicieux!





2 commentaires

On Instagram

© Mary & Patch. Made with love by The Dutch Lady Designs.